Pressrelease Kajakfiskesidan lägger ner

Admin

Kajakfiskesidan lägger ner! I grund och botten handlar det delvis om distributionssvårigheter där Kajakfiskesidan inte längre kommer kunna tillhandahålla kajaker från Johnson Outdoors, dvs Old Town och Ocean Kayaks längre. Men, till största delen handlar det om att det gick FÖR bra! Det hela växte mycket snabbare än förväntat och blev på kort tid långt mycket mer än det hobbyprojekt det var tänkt som. Det gick med andra ord alldeles för bra och blev mer än ett heltidsjobb!!

Kajakfiskesidan kommer delvis att leva kvar men istället för försäljning kommer vi satsa på kajakfiskeguidningar, både i Sverige, Norge och på andra platser efter elaka fiskar…

Antalet guideplatser kommer vara begränsade per år och kommer varieras beroende på säsong.

Vi kommer istället för att själva sälja kajaker inleda ett samarbete med Kajaktiv som bland annat har butik på Tjörn i Kajafiskesidans hemområde kring Göteborg och Västsverige.

Vi hänvisar både våra gamla och nya kunder till Kajaktiv eller www.kajaktiv.se för allt ni behöver till kajakfisket. Vi kommer finnas kvar som sida och tar gärna emot frågor om kajakfiske i stort men kommer som sagt inte längre sälja Ocean Kayak eller Old Town. För att köpa dessa märken hänvisar vi till grossisten i Norge, www.westsystem.no

563369_10151751981693444_1246505851_n

Joel som drivit Kajakfiskesidan kommer i fortsättningen bli en större del av Kajakfiskemagasinet och som vanligt skriva i Fiskefeber och vara en del av Team ABU.

Joel har också sagt upp sitt samarbete med Ocean Kayaks och Old Town och kommer i fortsättningen fiska från flera olika märken.

Håll ögonen öppna för mer roliga saker väntar!
Joel Abrahamsson